İPTAL VE İADE KOŞULLARI

  • Ürünü iade etmek/değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Aldığınız her ürün, üretici firmasının garantisi altındadır.

Almış olduğunuz ürünü, tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) günlük süre içinde teslim aldığınız şekliyle Yurtiçi Kargo ile iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürün/ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir. İade ürünü gönderdiğinize dair destekprovoq@provoq.com.trr adresine bilgi vermeniz gerekmektedir.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Kullanılmış, tahrip edilmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Ürünü teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle yükümlüsünüz. Ürünü iade etmeniz veya cayma hakkınızı kullanmanız halinde, cayma hakkının kullanılmasından itibaren 14 gün içerisinde tek seferde ürün bedeli iade edilir. Ödemeyi kredi kartı ile yapmış olmanız halinde, bizim tarafımızdan kredi kartına iade edilen tutarın Banka tarafından hesabınıza yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 (iki) ile 3 (üç) haftayı bulabileceğini, bu tutarın bizim tarafımızdan bankaya iadesinden sonra sizin hesaplarınıza yansıması halinin tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğunu vurgulamak isteriz. Olası gecikmeler için bizim sorumluluğumuz bulunmamaktadır.

  • Ürünü tarafıma hiç ulaşmadı? Ne yapmalıyım ?

Ödeme sipariş verdiğiniz anda tarafınızdan alınmaktadır. Ancak ürün tarafınıza ulaşmazsa ilgili şikayetinizi www.provoq.com.tr internet sitemizde belirttiğimiz iletişim numaramıza 0(850) 622 70 02 ya da e-posta adresimize destekprovoq@provoq.com.trr gönderebilirsiniz.