Sıkça Sorulan Sorular
  • Genel
Genel
  • Siparişim kaç günde elime ulaşır?
    Siparişlerinizin teslimat süresi 2-4 iş günü arasındadır.
  • Siparişim hangi kargo firması ile gönderiliyor?
    Yurtiçi Kargo ile gönderilecektir.
  • İptal ettiğim siparişin geri ödemesi nasıl yapılır?
    Bilgilendirme e-mailinden sonra kredi kartınıza iadeniz gerçekleşecektir. İade edilen tutarın kredi kartına yansıma süresi bankaya göre değişkenlik göstermektedir.
  • İncelemeye verilen ürün ne zaman sonuçlanır?
    Ürün inceleme süremiz 21 iş günüdür. İncelenen ürünün bilgilendirmesi SMS ile yapılmaktadır.
  • İnternetten aldığım ürünümün değişimi için ne yapmalıyım?
    Provoq.com.tr’den alınan ürünlerini değişimleri şuan için olmamaktadır. İade adresimize gönderilen ürünlerin iade işlemleri yapılabilmektedir.
  • Üye olmak ücretli midir? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
    üye olmak ücretsizdir. Ürünlerinizi sepete ekleyip üye olmadan devam et seçeneği ile alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
    Fatura - teslimat bilgilerinizi eksiksiz ve hatasız doldurduğunuzu kontrol ediniz. Teslim alacak kişi bilgisinin boş bırakılmaması, verilen adreste (hafta içi 08.00-17.00 saatleri arasında) bulunulması önemlidir.
  • Kargo ücreti var mıdır?
    Provoq.com.tr siparişlerinde 2.000 TL ve üzeri alışverişinizde ise 50 TL alınmaktadır.
  • Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?
    Giriş sayfasından “Şifremi Unuttum” linkine tıklayarak, geçerli e-posta adresinizi yazıp "Gönder" tuşuna tıklayabilirsiniz.
  • Provoq mağazalarında gördüğüm her ürünü provoq.com.tr'den satın alabilir miyim?
    Provoq.com.tr ile mağazalarımızda yer alan bir çok ürüne online olarak ulaşabilir, online’a özel koleksiyonlarımızı keşfederek alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Mağazalarınıza nasıl ulaşabilirim?
    Size en yakın mağazamızı öğrenmek için mağazalar sayfasını inceleyebilirsiniz.
  • Siparişini verdiğim ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmalıyım?
    İletişim linki üzerinden mesaj yollayabilirsiniz.
  • Ödemesini gerçekleştirdiğim siparişin içeriğinde değişiklik yapabilir miyim?
    Ödemesi gerçekleşen siparişlerinizde değişiklik yapılamamaktadır.
  • Üyelik bilgilerimi ve şifremi daha sonra değiştirebilir miyim?
    Üyelik ve iletişim bilgilerinizi "Hesabım" sayfasından ulaşabileceğiniz "Üyelik Bilgilerim" bölümünden kolayca güncelleyebilirsiniz.
  • Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim? Başkasına devredebilir miyim?
    Üyelik iptal talebinizi iletişim linki üzerinden mesaj ile iletebilirsiniz. Üyelik bilgileri kişiye özeldir, başkasına devredilemez.
  • Üyelik şifremi unutursam ne yapmalıyım?
    "Üyelik" başlığı altında yer alan "Giriş Yap" ile "Şifremi Unuttum" linkine tıklamanız ve e-posta adresinizi girmeniz yeterlidir. Yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.
  • Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorsam ne yapmalıyım?
    İletişim linki üzerinden mesaj yollayabilirsiniz.
  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
    Üye olmadan da alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Almak istediğim ürünler için hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
    Provoq.com.tr’de banka kartı veya kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.
  • Provoq.com.tr Satış Sözleşmesi nedir?
    Satış Sözleşmesi; 4822 no'lu Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkındaki Yönetmelik Hükümlerine dayanarak provoq.com.tr müşterilerinin haklarının tanımlanması ve korunması için hazırlanmış bir sözleşme metnidir.
  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
    Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.
  • Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?
    Siparişiniz kargoya verildiğinde e-posta adresinize bilgilendirme maili gönderilecektir. Hesabım sekmesinden siparişinizin takibini yapabilirsiniz.
  • Hasarlı gelen kargoları ne yapmalıyım?
    Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir hasar tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz.
  • Fatura adresimi değiştirebilir miyim?
    İletişim linki üzerinden mesaj yollayabilirsiniz.
  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
    İletişim linki üzerinden mesaj yollayabilirsiniz.
  • İade etme süresi kaç gündür, nasıl iade edebilirim?
    Provoq.com.tr üyelerinin "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" 15 gündür. Siparişinizi teslim aldığınız 15 gün içerisinde, kullanılmamış ürünlerinizin iadesini yapabilirsiniz. Hesabım > Siparişlerim sayfasından iade etmek istediğiniz siparişin detay kısmından iade talebi oluştur seçeneğini ile iade etmek istediğiniz ürün için talep oluşturup, çıkan kargo kodu ile ürünü kargo firmasına teslim edebilirsiniz.
  • İadem neden taksitli yapılıyor?
    Taksitli alışverişlerinizin tamamı Provoq tarafından kredi kartınıza iade edilmektedir. Ödeme yaptığınız banka tarafından iade işlemi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.
  • E-bülten almak istemiyorum, ne yapmalıyım?
    “Hesabım“ bölümünde "Günlük E-Bülten" alanında yer alan kutu içerisindeki işareti kaldırabilir ya da aldığınız e-bülten üzerinden işlem yapabilirsiniz.
  • E-bülten almak istiyorum, ne yapmalıyım?
    "Hesabım" bölümünde "Günlük E-Bülten" alanında yer alan kutuyu işaretlemeniz yeterli olacaktır.